בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים משנת 1996 וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 1997.

התמחיתי ועבדתי בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי ודיני נזיקין ואולם משנת 2001 אני עוסק אך ורק בדיני עבודה. במשך כשבע שנים עבדתי כעורך דין שכיר באחד המשרדים המובילים בתחום ומאז שנת 2008 אני הבעלים של משרד עורכי דין המעניק שירותים משפטיים בתחום משפט העבודה.

צברתי ניסיון מקצועי עשיר ומגוון בליווי משפטי של מעסיקים ומועסקים - יעוץ שוטף וייצוג בכל הערכאות הרלוונטיות.

האני מאמין שלי...

מקצוענות - בראש ובראשונה חשוב לי להיות איש מקצוע מעולה, להכיר היטב את הדין, להתעדכן באופן שוטף, לייעץ ללקוחותיי בצורה מלאה ומדויקת, לטעון בכתב ובעל פה באופן משכנע, רהוט וממוקד ולזכות בהערכתם של חברי למקצוע ושל השופטים בפניהם אני מופיע.

אנשים - המקצוע שלי, עריכת דין בכלל ודיני עבודה בפרט, הינם על ועם אנשים. האינטראקציה האנושית היא החוויה העיקרית של יום העבודה שלי. אנשים זה מה שהופך את חיי המקצועיים לעשירים, מעניינים ומספקים. אני מזכיר לעצמי פעם אחר פעם, כי לקוחות, יריבים, בעלי דין ושופטים, הינם רק "שמות תואר" זמניים לבני אדם.

מורכבות וניהול סיכונים - כן, אני אוהב לנצח ולהרוויח. אבל וזה אבל גדול, אני חי ופועל בתוך מערכות וסיטואציות מורכבות, עם מידה לא מבוטלת של אי-ודאות, תוך הבנה עמוקה שאין תיק שאי אפשר לנצח בו ואין תיק שאי אפשר להפסיד, ואת הלקחים שלי מכך אני מעמיד לרשות לקוחותיי.

כינור שניהלקוח, העסק שלו, חייו האישיים והמקצועיים, הם העיקר. יעוץ משפטי טוב צריך קודם כל "לא להפריע". כך תמיד ועוד יותר בתחום של דיני עבודה.

הוגנות - אני מאמין שהתנהלות הוגנת היא אסטרטגיה מנצחת. היכן שהדין סובל יותר מפירוש אחד אני אעדיף את זה שמסייע ללקוח שלי. יחד עם זאת, בסופו של יום חשוב לי לדעת שעשיתי את הדבר הנכון. אם הלקוח טועה אני לא אהסס לומר לו. אהיה עם הלקוח באזורים אפורים אך לא היכן שהצבע הופך שחור.