עודד ערמוני
משרד עו"ד עודד ערמוני

עודד ערמוני - עורך דין לדיני עבודה

שירותים משפטיים למעסיקים ולעובדים - ייצוג בערכאות ויעוץ שוטף

מעסיקים

ליווי ויעוץ שוטף, זכויות עובדים, חוקי עבודה, הכנת מסמכים, הסכמים, חוות דעת משפטית, עדכון בשינויי חקיקה

עובדים

יצוג מול מעסיקים, יצוג בבתי הדין לעבודה, חוזה עבודה, סיום יחסי עבודה, יעוץ לגמלאים, פורשים ופנסיונרים פנסיות, קופות גמל, ביטוח ועוד

שירותים משפטיים לארגונים ומעסיקים

המשרד מעניק יעוץ וליווי שוטף למעסיקים, מנהלים, גורמי משאבי אנוש, כספים ושכר.
אנו מאמינים, כי פעולות לצמצום חשיפות וסיכונים משפטיים בארגון חשובות לא פחות מניצחונות בבתי משפט.

  • יעוץ שוטף
    אין כמעט יום בחייהם של מנהלת משאבי אנוש או חשב שכר בארגון, אשר במהלכו לא מתעוררות שאלות וסוגיות בעניין זכויות עובדים. לצורך כך נעמוד לרשותכם בזמינות מלאה, על מנת לספק מענה ופתרונו.
  • הכנת מסמכים
    המשרד מסייע ומלווה בהכנת מסמכים רלבנטיים, כגון: הסכמי העסקה, הסכמי בונוסים ועמלות, הסכמי פרישה, מסמכי הליכי שימוע, הסכמים קיבוציים, תקנוני עבודה, תקנונים למניעת הטרדה מינית, נהלי עבודה ועוד. המשרד מעמיד את שירותי הכתיבה ועריכת המסמכים בכל היקף - החל מניסוח תשובה קצרה לעובד במייל ועד לניסוח הסכמים מורכבים. אנחנו מסייעים ללקוחותינו בבניית תבניות מסמכים לשימוש שוטף, מותאמות למקום העבודה תוך עדכונן על פי השינויים במצב המשפטי.
  • חוות דעת משפטיות
    אנו מספקים ללקוחותינו חוות דעת משפטיות מקצועיות, בסוגיות שונות מתחום משפט העבודה.
  • ליטיגציה
    לב פעילות המשרד הינו ייצוג משפטי בערכאות - בתי הדין לעבודה, בג"צ, בוררויות, גישורים, בתי דין משמעתיים, וועדות פנימיות ועוד. בנוסף לכך אנו מעניקים מגוון שירותי ייצוג בפני רשויות שונות - ליווי בהליכי פיקוח וביקורת של משרד העבודה, הגשת בקשות לקבלת היתרים מכוח חוק עבודת נשים, חוק חיילים משוחררים, חוק שעות עבודה ומנוחה ועוד.
  • הדרכות ועדכונים מקצועיים
    אנחנו מאמינים ב"קוד פתוח", בהפצת ידע ומידע כ"רפואה מונעת". אנו מקפידים להפיץ בין לקוחותינו עדכונים מקצועיים לגבי שינויי חקיקה ופסיקה בתחום משפט העבודה. בנוסף, אנו מספקים ללקוחותינו הכשרות והדרכות פנים-ארגוניות. ההכשרות וההדרכות "נתפרות" בתיאום עם הלקוח, למידותיו ולצרכיו, ויכולות להיות מיועדות לדרגים ולבעלי תפקידים שונים בארגון כגון - הנהלה בכירה, מנהלים חדשים, משאבי אנוש, גורמי שכר ועוד.
  • החוק להגברת האכיפה בדיני העבודה: תהליך בדיקת מוכנות הארגון
    החוק להגברת האכיפה משנת 2012 הגביר באופן משמעותי את אכיפתם של חוקי העבודה, באמצעות הטלת עיצומים כספיים נכבדים על מעסיקים שיימצאו מפרים הוראה מהוראות חוקי העבודה, שאכיפתם הוגברה. אנו מציעים לארגונים ביצוע תהליך מובנה ויסודי של יישור קו פנים-ארגוני, במטרה לוודא עמידת הארגון בדרישות חוקי העבודה, ועמידה בהצלחה את ביקורת גורמי האכיפה. תהליך כאמור נערך בהובלה ושיתוף עם גורמי משאבי אנוש ושכר בארגון.

ייצוג משפטי לעובדים

משרדנו מעניק שירתים משפטיים לעובדים בתחומים שונים של משפט העבודה.

  • יצוג בבתי הדין לעבודה
    אבל לא רק בהם. אנחנו מייצגים עובדים גם בהליכי פניה ודרישה בטרם תביעה, בהליכים פנים ארגוניים (שימוע, משמעת), בהליכי בוררויות, גישור ועוד.
  • יעוץ משפטי בעת ניהול משא ומתן לקראת חתימה על חוזה עבודה
    ישנם נושאים בחוזי עבודה המנוסחים לעיתים באופן מורכב כאשר, דווקא להם עשויה להיות השלכה ניכרת על זכויות העובד, כגון - ההסדר פנסיוני, מסגרת שעות העבודה, הוראות בעניין הגבלת עיסוק ואי תחרות, הסדרי עמלות ובונוסים ועוד. יעוץ משפטי נכון, קודם לחתימה על הסכם עבודה עשוי להתגלות בסופו של דבר כרב חשיבות.
  • יעוץ משפטי במהלך תקופת העבודה
    סיטואציה שכיחה הינה כאשר אחד מן הצדדים מבקש לשנות את תנאי העבודה או אף שינה אותם בפועל. נקודת המוצא המשפטית היא, כי יחסי עבודה הינם יחסים חוזיים. כמו כל חוזה גם את היחסים שבין עובד למעסיק לא ניתן לשנות אלא בהסכמת שני הצדדים. על רקע האמור אנו מעניקים יעוץ משפטי לעובדים אשר מצויים לפני או במהלך שינוי מהותי בתנאי העסקתם.
  • יעוץ משפטי על רקע סיום יחסי העבודה
    למשרדנו ניסיון עשיר בהתמודדות עם מצבים של סיום יחסי עבודה ובסוגיות המשפטיות שעולות בהקשר זה, לרבות - הדרישה לקיום הליכי שימוע; תקפותן של הוראות בעניין הגבלת עיסוק, אי תחרות, סודיות וכדומה; מכלול הזכויות הכספיות - פיצויי פיטורים, פדיון זכויות שונות, מענקים ועוד. חשוב מאד להדגיש בהקשר זה, כי לייעוץ משפטי בקשר עם סיום העבודה נכון לפנות מוקדם ככל שניתן, בטרם מסירת מכתב פיטורים או התפטרות ובטרם ביצוע פעולות אחרות אשר עשויות להיות בלתי הפיכות.
  • יעוץ משפטי לגמלאים, לפורשים ופנסיונרים
    הזכות לפנסיה הינה אולי החשובה שבזכויות העובד. בעוד שכל שאר הזכויות נועדו להבטיח את קיומו של העובד בעת שהלה כשיר לעבודה, הרי הזכות לפנסיה מטרתה לאפשר לו, בין השאר, קיום בעת שכושרו זה נשלל או נפגע. משרדנו מעניק יעוץ בתחום הפנסיוני בסוגיות המשפטיות השונות הנובעות והקשורות להסדרי הפנסיה השונים, לרבות פנסיה תקציבית, פנסיה צוברת, פנסיית נכות, פנסיה מוקדמת, קופות גמל וביטוח ועוד.

הדרכות לעובדים ומעסיקים

הקנייה של ידע לבעלי תפקידים בארגון תורמת לקיומה של מערכת יחסי עבודה ראויה, מצמצמת חשיפות משפטיות ומפחיתה סיכון להתפתחותם של סכסוכי עבודה.

המשרד עורך ומפיץ עדכוני חקיקה, סקירות פסיקה ומאמרים מקצועיים.

למשרד ניסיון עשיר בהעברת הרצאות, קורסים וימי עיון, בנושאים שונים של משפט העבודה, במסגרות מגוונות כגון: דטהפקס - מרכז המידע הישראלי ליחסי עבודה, השתלמויות של לשכת עורכי הדין, קורסי הכשרה והעשרה למפקחים של משרד הכלכלה, קורסים לחשבי שכר של חברת עוקץ, ימי עיון של איגוד המסעדות, מחלקות משאבי אנוש ועוד. הנושאים שמועברים במסגרת ההרצאות הם רבים ומגוונים, כגון:

  • מושגי יסוד בתחום משפט העבודה.
  • סיום עבודה - הליכי שימוע, פיצויי פיטורים, סעיף 14.
  • חובות מעסיק בהקשר של מניעת הטרדה מינית.
  • בונוסים עמלות וכל שביניהם.
  • סוגיות בהליכי קליטה ומיון.
  • דגשים בניסוח מסמכים בתחום משפט העבודה.
  • חופשה שנתית, שעות עבודה ומנוחה.
  • החוק להגברת האכיפה בדיני העבודה.
  • העסקת עובדים באמצעות קבלני כוח אדם.
  • קבלני שירות.
  • עבודה מהבית.
  • ועוד...

עורך דין עודד ערמוני

בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים משנת 1996 וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 1997.

התמחיתי ועבדתי בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי ודיני נזיקין ואולם משנת 2001 אני עוסק אך ורק בדיני עבודה. במשך כשבע שנים עבדתי כעורך דין שכיר באחד המשרדים המובילים בתחום ומאז שנת 2008 אני הבעלים של משרד עורכי דין המעניק שירותים משפטיים בתחום משפט העבודה.

צברתי ניסיון מקצועי עשיר ומגוון בליווי משפטי של מעסיקים ומועסקים - יעוץ שוטף וייצוג בכל הערכאות הרלוונטיות.

עודד ערמוני

האני מאמין שלי...

מקצוענות

בראש ובראשונה חשוב לי להיות איש מקצוע מעולה, להכיר היטב את הדין, להתעדכן באופן שוטף, לייעץ ללקוחותיי בצורה מלאה ומדויקת, לטעון בכתב ובעל פה באופן משכנע, רהוט וממוקד ולזכות בהערכתם של חברי למקצוע ושל השופטים בפניהם אני מופיע.

אנשים

המקצוע שלי, עריכת דין בכלל ודיני עבודה בפרט, הינם על ועם אנשים. האינטראקציה האנושית היא החוויה העיקרית של יום העבודה שלי. אנשים זה מה שהופך את חיי המקצועיים לעשירים, מעניינים ומספקים. אני מזכיר לעצמי פעם אחר פעם, כי לקוחות, יריבים, בעלי דין ושופטים, הינם רק "שמות תואר" זמניים לבני אדם.

הוגנות

אני מאמין שהתנהלות הוגנת היא אסטרטגיה מנצחת. היכן שהדין סובל יותר מפירוש אחד אני אעדיף את זה שמסייע ללקוח שלי. יחד עם זאת, בסופו של יום חשוב לי לדעת שעשיתי את הדבר הנכון. אם הלקוח טועה אני לא אהסס לומר לו. אהיה עם הלקוח באזורים אפורים אך לא היכן שהצבע הופך שחור.

מורכבות וניהול סיכונים

כן, אני אוהב לנצח ולהרוויח. אבל וזה אבל גדול, אני חי ופועל בתוך מערכות וסיטואציות מורכבות, עם מידה לא מבוטלת של אי-ודאות, תוך הבנה עמוקה שאין תיק שאי אפשר לנצח בו ואין תיק שאי אפשר להפסיד, ואת הלקחים שלי מכך אני מעמיד לרשות לקוחותיי.

כינור שני

הלקוח, העסק שלו, חייו האישיים והמקצועיים, הם העיקר. יעוץ משפטי טוב צריך קודם כל "לא להפריע". כך תמיד ועוד יותר בתחום של דיני עבודה.

יצירת קשר

אל תחכו שיהיה מאוחר מדי, מלאו פרטים ואחזור אליכם ביום העבודה הקרוב.

אני זמין עבורכם בימים א-ה 9:00-18:00